Wednesday, August 7, 2019

Ικαρία



Ορκίζομαι πως είμαι ευγνώμων
Για όλα, τίποτα δε λείπει
Μα λαχταρώ έναν έρωτα
Να μοιάζει με την Ικαριά

Έναν έρωτα λιμάνι
Πάντα να καταλήγω εκεί
Ενθουσιασμό στο ταξίδι
Ανακούφιση στο πρώτο βημα

Ερωτα που σε χαϊδεύει η ηρεμία
Κι ας φουρτουνιαζουν τα νερα
Να δροσίζει σαν εκείνη την λεμονάδα
Απλός και όμορφος
Άρωμα καλοκαίριου

Να με κοιμίζει με ευγένεια
Σα τα κύματα και το αγερι
Μα να με ξύπνα με φως
Γεμάτος ζωή σαν τον ηλιο

Πρώτος σε γλέντια και χαρές
Μεθυσμένος
Δίχως δεκάρα να δίνει
Και από την άλλη ζαλισμένος
Από συναίσθημα

Εναν έρωτα που γυρνώ πάντα εκεί
Δίχως κανενα ζόρι
Να μόνο με αγάπη να αγκαλιάζει
Όλο μου το είναι
Ξέρεις εκεινο το πραγματικό

Εναν έρωτα που ποθει
Ανακατα μαλλιά
Αλάτι στο δέρμα
Και ηδονή στο φως της σελήνης
Έναν έρωτα σαν και αυτόν

Μέχρι τότε όμως
Θα με φροντίζει εξεινηω
Που πάντα θα γυρνώ
Κι σκασιλα μου αν τελικά
Ό έρωτα δεν έρθει.

-Γεραλντίνα

No comments:

Post a Comment

Αλλού το πήγαινα

  Θα καθαρίσει το κεφάλι μου Σιγά σιγά Συγνώμη ήμουνα σκληρή Μαζί σου Μαζί μου Μαζί μας Και συ δε πηγές πίσω Πάλι τα ίδια κάνω Δεν έχει σημα...