Thursday, February 10, 2022

Αλλού το πήγαινα

 


Θα καθαρίσει το κεφάλι μου

Σιγά σιγά

Συγνώμη ήμουνα σκληρή

Μαζί σου

Μαζί μου

Μαζί μας

Και συ δε πηγές πίσω

Πάλι τα ίδια κάνω

Δεν έχει σημασία

Ποιος τι γιατί ποτέ πως


Σημασία έχει πως 

Για κάποιο λόγο όλα συνέβησαν

Κι ας τα κοροϊδεύεις αυτά εσύ 

Αλλά να τα εξηγήσεις δε μπορείς 

Καταβαθος,το ξέρεις 

Όπως και το ποσό σαγαπω


Και τι είμαστε οι άνθρωποι 

Λίγο παράπονο 

Μια γραμμή ανασφάλειας 

Μια αγκαλιά που δε μας πήραν

Ένα μπραβο που αποζητησαμε

Μια ματιά που μας διέλυσε 

Ένα λάθος που μας ράγισε 

Και δύο πόδια που ψάχνουν 

Τον σωστό δρόμο 

Με μάτια 

Θολά από τα δάκρυα 


Κι όλοι μας λένε πως μόνοι πρέπει 

Πρέπει μόνοι μας το κάνουμε αυτό 

Θα είμαι για πάντα στην αντίθετη πλευρά 

Θα αντιστέκομαι σε αυτήν την θεωρεία

Όλη μου την ζωή

Δε χρειάζεται να σε αγαπήσεις πρώτα

Για να αγαπάς 

Δε χρειάζεται να σε πάρουν αγκαλια

Για να πάρεις

Δε χρειάζεται να σου πουν μπράβο

Για να πεις

Δε χρειάζεται να ξέρεις που πας

Αν δε σε νοιάζει ο προορισμός 


Καμιά φορά η ζωή είναι και ωραία 

Σου φέρνει κάνα δυο ανθρώπους 

Που σου δείχνουν πως αξίζεις και συ 

Αυτό το βλέμμα

Το μπράβο

Την αγκαλιά 

Το άγγιγμα 

Την αγάπη 

Κι ας μην ξέρεις ακόμα να σε αγαπάς 

Όπως λεν οι ειδικοί του καναπέ 


Και γω δε ξέρω αν με αγαπάω αρκετά

Αλλά με αγαπάω αρκετά ώστε να περπατήσω

Μαζί με αυτούς τους κάνα δυο τρεις μαζί 

Να τους δώσω και γω όλα κεινα 

τα λειψα βλέμματα 

Τα μπράβο 

Τις αγκαλιές 

Να ξεθολωσω τα μάτια

από τα δάκρυα με φιλιά 

Κι να συνοδοιπόρησω σε ένα μάθημα 

αγάπη μαζί τους 

Ίσως λίγο πιο σκληρό

Σίγουρα πιο αληθινό 

Μα γεμάτο με τα πιο αγνά 

Σε αγαπάω 


Αλλού το πήγαινα . 


Αλλά έτσι είμαι εγώ....

Αυτό είναι αφιερωμένο.


-Γεραλντινα Ρ.Β Εσκενάζυ

No comments:

Post a Comment

Αλλού το πήγαινα

  Θα καθαρίσει το κεφάλι μου Σιγά σιγά Συγνώμη ήμουνα σκληρή Μαζί σου Μαζί μου Μαζί μας Και συ δε πηγές πίσω Πάλι τα ίδια κάνω Δεν έχει σημα...