Thursday, February 10, 2022

Μάζι



Θα θελα

Κάθε τελευταία φορά

Να είναι μαζί σου

Κάθε καινουργια αρχή

Να είναι πλάι σου 


Κάθε δύση και κάθε ανατολή 

Σε ένα κρεβάτι 

Η κάποιο καναπέ

Ακόμα και σε κάποιο πάτωμα

Να μας βρίσκει αγκαλιά 


Η πρώτη εικόνα μου 

Εσύ 

Μα και η τελευταία

Να είσαι ο πρωτος ήχος 

Της ημέρας 

Μα κι ο τελευταίος

Της νυχτας

Το άγγιγμα της καλημερας

Το φιλί της καληνυχτας


Κάθε τι που δεν έκανα 

Μαζί σου να το κάνω

Κάθε τι που δε θα ξανακανω 

Μαζί σου να τελειώσω 


Συγχρονιζω την ανάσα μου

Με την δική σου 

Θα ήθελα όλα να σου τα δώσω 

Όλα από την αρχή να τα πάρω 

Κι όλα δικά σου να γίνουν 

Από την πνοή μου

Στην την ψυχή μου 

Μέχρι την ύστατη ηδονή μου 


Θα θελα

Κάθε τελευταία φορά

Να είναι μαζί σου

Κάθε καινουργια αρχή

Να είναι πλάι σου 

Μονάχα το τέλος 

Ποτέ να μη μας βρει 

Κι αν είναι να μας βρει 

Ας είναι ,να μας βρει 

Μαζί


-Γεραλντινα Ρ.Β Εσκενάζυ

No comments:

Post a Comment

Αλλού το πήγαινα

  Θα καθαρίσει το κεφάλι μου Σιγά σιγά Συγνώμη ήμουνα σκληρή Μαζί σου Μαζί μου Μαζί μας Και συ δε πηγές πίσω Πάλι τα ίδια κάνω Δεν έχει σημα...