Thursday, February 10, 2022

Ελπις



Θα έρθεις να με δεις 

Θα έρθεις με τα πρώτα χιόνια

Που με ξύπνησαν από το ψύχος

Καθως τα σκυλιά μου 

Είχαν το παράθυρο ανοίξει 


Ξύπνησα χαρούμενη 

Έβαλα καφέ 

Και αποφάσισα πως 

Το κομμάτι που την μέρα 

Θα ξεκινήσει είναι ο χιονάνθρωπος

Σαν να παίξε το σύμπαν 

Με τις επιθυμίες μου 

Και πρώτο πρώτο

Εμφανίστηκε στην καθημερινη playlist

Που το μαραφετι μου φτιάχνει,τυχαία 


Ύστερα μελαγχόλησα 

Για κάθε άστεγο 

Και κάθε αδέσποτο εκεί έξω 

Καθώς έχω υπάρξει 

Κι από τα δύο 

Και ο παγετός ετούτος 

Με συνδιασμό τον παγετό 

Της μοναξιάς 

Δε σπάει μόνο κόκκαλα

Μα και ψυχές 


Μακάρι να μπορούσα 

Να μπορούσα κάθε ψυχή 

Και κάθε σώμα να ζεστάνω 

Να βοηθήσω 

Σπίτι μου να βάλω 

Δυστυχώς,είναι αδύνατο 

Οπότε για αρχή θα προσπαθήσω

Να ζεστάνω το δικό μου σώμα 

Και κάτω από το πάπλωμα 

Να μπω ,παρέα με τα μικρά μου 

Που κάποτε αδέσποτα σαν εμένα 

Στο κρύο υπήρξαν

Κι ύστερα την ψυχή μου 

Να ζεστάνω 

Την ψυχή μου 

Να προσεξω 

Στο κρύο της μοναξιάς 

Ποτέ ξανά να μην παγώσει 


"Σου έλεγα χανόμαστε 

Δε το καταλαβαίνεις"

Τραγουδάει ο Δημήτρης 

Και γω στον καναπέ μου 

Συνεχίζω να απολαμβάνω 

Το επόμενο κομμάτι 

"Πως αγαπώ και αδιάφορω"

Κι ύστερα σκέφτομαι 

Πως μόλις τα χιόνια φυγουν 

Θα γυρίσεις 

Την πόρτα θα μου χτυπήσεις 

Κι αγκαλιά θες με πάρεις 

Σφιχτά

Κι θα θυμίζει άνοιξη

"Θα με κυνηγούν οι μέλισσες"

"Θα με αγαπάς όπως το θελα"

Κι θα γελα η Φωτεινη

Σαν ξανά ανταμώσουμε

Το κρύο της μοναξιάς 

Θα χει πια χαθεί 

Σε κείνα τα σιωπηλά 

Μα πιο ζεστά σε αγαπώ 

του κόσμου,αυτου


-Γεραλντινα Ρ.Β Εσκενάζυ

No comments:

Post a Comment

Αλλού το πήγαινα

  Θα καθαρίσει το κεφάλι μου Σιγά σιγά Συγνώμη ήμουνα σκληρή Μαζί σου Μαζί μου Μαζί μας Και συ δε πηγές πίσω Πάλι τα ίδια κάνω Δεν έχει σημα...