Sunday, October 21, 2018

Θέλω να με ερωτευτείς.

Θελω να με ερωτευτεις.Ξερεις,πολυ.Παρα πολυ ρε παιδι μου ,ξερεις σου λεωω πωωωωω…Οχι ,οχι σαν αυτους .Αυτοι ειναι βολεμένοι.Κοίτα τους ακομα και ο τρόπος που κρατιούνται ειναι άτονος και μετριος ,ειναι συνηθεια για αυτους πλεον ο καφες το πρωι.Θελω να με ερωτευτεις σα τρελος.Σπιτι μου να σκας απο κατω σαν τις μαλακιες που γραφουν στο ιντερνετ.Θελω να τρελενεσαι που δεν ειμαι μαζι σου,μα να μου το παιζεις σκληρος και cool γιατι ρε παιδι μου ξερεις..Θελω να σου κανω εκπληξεις και να σαρεσουν πολυ ,θελω να μη με αφηνεις λεπτο και απο την αλλη…

Θελω να μου λειπεις.Να…να κανεις πως με ξεχνας και δυο δευτερα πριν ξεστομισω το “τον καριολη ” να με παιρνεις τηλεφωνο για να δεις τι κανει η βασιλισσα.Να εισαι εξω με τους φιλους σου και να περνας καλα και οταν γυριζεις να με παιρνεις εκεινες τις αγκαλιες που αναπληρωνουν ολη την υπολοιπη απουσια.Θελω να με τρελαινεις και να με παιζεις και να κανω σαν παρανοικη απο την ζηλια μου και να μου λες ποσο σαρεσει οταν γκρινιαζω.
Και οταν τσακωνομαστε και σπαμε ολο το σπιτι να μαζευουμε μαζι και να μου λες πως σου σπαω τα νευρα μα δε θα με αλλαζες.Ακομα και το γαμωτο μας να λυνεται.Θελω να μας βλεπουν και να ζηλευουν.Να νομιζουν ολοι οτι γνωριστηκαμε χτες.Θελω να μεθαμε παρεα και να με μαζευεις ,και να σου κραταω το χερι επειδη εγινες λιωμα και βρεθηκαμε για πλυση.Δε θελω να γινουμε ρε παιδι μου σαν εκεινους που καραμελωσαν τον ερωτα τους.Αλλωστε ο ερωτας μοιαζει τοσο πικρος σαν ενα καλο μπουκαλι gin ωρες ωρες.

Θελω να μη θες να με δεις μπροστα σου καποιες μερες μα παντα στο τελος να κοιμασαι πλαι μου και να μου θυμιζεις πως τιποτα δε πεθανε.
Θέλω όταν σε διωχνω να μενεις.Κι οταν την πορτα σου ανοιγω να την κλεινεις.Γιατι ξερεις ειμαι περιεργη,διωχνω καθε τι που μοιαζει καλο μα το κρατω διπλα μου σφιχτα οταν μεινει.Θελω να μην μαφησεις.Θελω να σαρεσουν αυτα που γραφω και να τα κοροιδευεις γιατι ξερεις πως με πειραζει.Και να σε ενοχλω οταν εχεις δουλεια επειδη μου ελειψες.

Θελω να μου κανεις ερωτα σαν την αγαπημενη σου μα και σαν την χειροτερη.Να με γδυνεις απλα με δυο σου κουβεντες,να με χαιδευεις σα την αγαπημενη σου γατα,να με φιλας σε καθε σπιθαμη και να νιωθουμε καθε τι να γινεται δικο μας.
Θελω ερωτα και οχι πιασμενα ανιαρα χερια μα αγκαλιες στη μεση του δρομου με φωνες και ενοχλημενους περαστικους να κοιτουν γιατι καποτε ντραπηκαν να ερωτευτουν ετσι.Θελω ερωτα.Θελω μαγεια.
Θελω να με ερωτευτεις.
-Γεραλντινα

No comments:

Post a Comment

Αλλού το πήγαινα

  Θα καθαρίσει το κεφάλι μου Σιγά σιγά Συγνώμη ήμουνα σκληρή Μαζί σου Μαζί μου Μαζί μας Και συ δε πηγές πίσω Πάλι τα ίδια κάνω Δεν έχει σημα...