Sunday, October 21, 2018

Η έλξη.

“ Ελκομαι απο τον τροπο σκεψης των ανθρωπων.Απο αυτο το μαραφετι που λεγεται μυαλο.Η αληθεια δυστυχως ειναι πως λιγοι πλεον δινουν βαση σε αυτο.Μεταξυ μας ολοι θα κοιταξουμε το περιτυλιγμα μα αν εισαι αλλος ενας αλλαζωνικος μαλακας που στηριζεται στα κληρονομικα χαρακτηριστικα που πηρες απο την μανα σου δε μου χρειαζεσαι .

Αλλωστε τι συζητηση μπορω να ανοιξω με τις γωνιες σου;Απο την αλλη ενα μυαλο με ερεθισματα,εμπειριες,λαθη,παθη και χιλια δυο,ενα μυαλο που το βραδυ δυσκολα κοιμαται με μαγνητιζει θα μπορουσα να πω και θα ηθελα να του σερβιρω ενα ποτηρι απο το αγαπημενο μου οινοπνευμα και να το αφησω να μου μιλαει για οτι του ερθει ,για παρακμιακες καταστασεις,για ωρες λαγνειας,για αυτη την περιπλοκη κατασταση που περασε ,για την μαλακια π τραβηξε το πρωι και ηταν καλυτερη κι απο πιπα.Για βιβλια που διαβασε κι εχασε το χρονο του,για κομματια που ακουσε και τα βρηκε εξστασιαστικα.Για καποια ματια που καποτε ερωτευτηκε αλλα τελικα ανηκαν σε καποια καριολα.

Κι εγω να εκφερω αποριες και να μαρεσει η ωρας οπως κυλα να γδυνει το μυαλο του καθε πτυχη ανα λεπτο και υστερα να γδυνω καθε του πληγη με τα ματια μου,να σχολιαζω το ποσο μαλακας ειναι σε σεξιστικα σχολια και να με λεει φεμινιστρια του στενου.Να πινω το ενα ποτηρι πανω στο αλλο και να μου λεει ειρωνικα “δε θα σε μαζευω μετα δεν ειμαι ο πριγκιπας που περιμενεις”.Και γω να γελαω γιατι ποτε δε γουσταρα τους πριγκιπες ημουν παντα η γκομενα του μπατμαν στον υπνο μου.Κυνικος,ωμος και ρεαλιστης ετσι οπως και η νυχτεριδα μυστηριος και σπαστικα λιγομιλητος.

Φασκω κι αντιφασκω το ξερω μα ο συνδιασμος ολων αυτον ριχνει τα ρουχα μου ενα ενα διχως καν να ανασανει.Και απο κει που δε το περιμενω εχει ηδη διεισδησει κι να σου πω την αμαρτια μου δε με ενοιαξε να το παιξω δυσκολη και σε ενα παραλληλο συμπαν ουτε εκεινον τον ενοιαξε.Τα μυαλα μας αφεθηκαν στην ηδονη και τα σωματα ιδρωνουν ολο και περισσοτερο.Κι αυτο δεν ειναι παραμυθι ,μειτε συνοχη ειχε,ηταν απλα μια σκεψη,ενα σεναριο,μια ουσια που θα μεινει να περιμενει την σωστη παρουσια για να πραγματοποιηθει.
Καληνυχτα.
-Γεραλντίνα. ”

No comments:

Post a Comment

Αλλού το πήγαινα

  Θα καθαρίσει το κεφάλι μου Σιγά σιγά Συγνώμη ήμουνα σκληρή Μαζί σου Μαζί μου Μαζί μας Και συ δε πηγές πίσω Πάλι τα ίδια κάνω Δεν έχει σημα...