Tuesday, May 14, 2019

Καλοκαιρινα ραντεβου και δικαιολογιες του ποδαριου.

Τους παρατηρω τους ανθρωπους μου αρεσει.
Τους ψαχουλευω κιολας αμα λαχει να μου κινησουν το ενδιαφερον.Βλεπεις μια εξωτερικη παρατηρηση ποτε δεν ειναι αρκετη ,αλλα επιφανειακη πραγμα που απεχθανομαι.
Ετσι τον τελευταιο καιρο που πιασανε οι ζεστες και ο ηλιος πηρε τα πανω του σιγα σιγα και να σου οι δουλοι του χρονου.
Καλοκαιρινοι εραστες και πρασινα αλογα. Το καλοκαιρι υπαρχει ενας αγραφος νομος πως απαγορευεται οποιοδηποτε συναισθημα και καλη συμπεριφορα και εννοειται δεν μιλαμε για ερωτευμενους,οι προαναφερθεντες εραστες ειναι μονο σαρκικοι και ανασφαλεις ξερετε απο εκεινους τους μη εδω,οχι εκει,σκετη πληξη.
Εγω πινω το κρασι μου και συλλογιζομαι .Δηλαδη σας σερνει ο χρονος απο την μυτη.Καμια βουληση δικη σας.Μα ειναι καλοκαιρι,ειναι παρασκευη- σαββατο ,και χιλια δυο αλλα τετοια κλισε που δηλωνουν την αξιαγαπητη αβουλη με την βουλα φυση σας.
Και παρατηρω.Αδειους ανθρωπους,γεματους ανασφαλεια να αδειαζουν ποτηρια και αλλους ανθρωπους που δεκαρα δε δινουν για τις αλυσιδες του χρονου.Να γελουν και να συζητουν διχως να βγαινει απο την ψυχη τους,ετσι ανουσια να περνα ο χρονος που τους σφιγγει τα λουρια.
Το πιο δυστυχο σε τουτοι την κατασταση ειναι οταν μπλεκουν οι μεν με τους δε,τα τομαρια του χρονου με τους αισθηματιες,Στους αισθηματιες δε καιγεται καρφακι για το αν καλοκαιριασε η χειμωνιασε μα να τους χαραμισεις τον χρονο μη τολμησεις ειδικα αν εισαι κανας δηθεν εραστης. Ειναι ελαφρυ το καλοκαιρι ελεγε καποιος σε κατι ματια και εκεινα του απαντησαν πως ελαφρυ και κουφιο ειναι το κεφαλι του .Πολυ το χαρηκα στη γωνια καθως παρατηρουσα οταν το ακουσα.
Αναθεμα τα δεσμα του χρονου και των προτυπων ζωης που εχουν σερβιριστει στο υποσυνειδητο και εχουν περασει σε οτι συνειδητο μπορει να σας εμεινε. Θλιβομαι μα και αδιαφορω, θλιβομαι με την μετριοτητα που σας κατακλυει και υστερα αδιαφορω αλλωστε ποια ειμαι εγω να σας πω πως να ζησετε,ετσι τελειωνω το κρασι μου με μια πρόποση να καειτε φετος απο το συναισθημα οσο ο ηλιος καιει .

-Γεραλντίνα

No comments:

Post a Comment

Αλλού το πήγαινα

  Θα καθαρίσει το κεφάλι μου Σιγά σιγά Συγνώμη ήμουνα σκληρή Μαζί σου Μαζί μου Μαζί μας Και συ δε πηγές πίσω Πάλι τα ίδια κάνω Δεν έχει σημα...