Wednesday, August 14, 2019

Τα καλύτερα μου κείμενα

Τα καλύτερα μου κείμενα

Τα καλύτερα μου κείμενα
τα χω γράψει αυπνη
τσακωμενη με τον Μορφέα
ημίγυμνη στον καναπέ

Τα καλύτερα μου κείμενα
τα έχω γράψει με γεμάτα τασακια
ξινοντας πληγές που λέγανε
πως ο χρόνος θα σβήσει
μα απέτυχε

Τα καλύτερα μου κείμενα
τα έχω γράψει ερωτευμένη
με το αδιέξοδο του αδυνάτου
βυθισμένη στην ουτοπία των συναισθημάτων

Τα καλύτερα μου κείμενα
Δε τα έγραψα ευτυχισμένη
Μα ούτε και καταρακωμενη απτην θλίψη
Τα έγραψα καθώς η ζωή έπαιρνε την κάτω βόλτα και εγώ έκανα χαζι
Ψύχραιμη, σχεδόν απαθής

Θα έλεγα πως είμαι συλλέκτης στιγμών
Μα με πρόλαβε ο Ρένος
Πιο πολύ μοιάζω με κλέφτη
Σαν την γιαγιά στο μπαλκόνι
Τις καυτές μέρες του καλοκαιριού
Ή τις κρυες νύχτες του χειμώνα
Πάντα με ένα τσιγάρο στα δάχτυλα ανάμεσα

Τα καλύτερα μου κείμενα
Τα έγραψα όταν πίστευα πως ξοφλησα
Και στερεψα από έμπνευση
Πόσο δύσκολο και συνάμα όμορφο
Να ζεις με τον φόβο τούτο της έμπνευσης

Ζωή που ζηλεύουν ταινίες
Έρωτες αγνοί σα παιδιά
Μα και άρρωστοι από πάθος τρεμαν
Οι κατάντιες μου μοναχικές
Ή μεθυσμένες σε βρώμικα υγρά στενά του κέντρου
Οι επιτυχίες μου λαμπρές με σημάδια
Χαραγμένα να θυμίζουν τον δρόμο

Τα καλύτερα μου κείμενα
Τα έγραψα κοινωνικά αποτυχημένη
Ακούγοντας εσκεναζυ και πίνοντας φραπε
Στις 7 το πρωί κάποιου καλοκαιριού
Πιο μόνη από ποτέ μα δε γαμιεται
Τα καλύτερα μου κείμενα δε τα έγραψα ακόμη.

-Γεραλντίνα

No comments:

Post a Comment

Αλλού το πήγαινα

  Θα καθαρίσει το κεφάλι μου Σιγά σιγά Συγνώμη ήμουνα σκληρή Μαζί σου Μαζί μου Μαζί μας Και συ δε πηγές πίσω Πάλι τα ίδια κάνω Δεν έχει σημα...