Wednesday, August 14, 2019

Messy thoughts

Μessy thoughts 2019

Μας εφαγαν τα πολιτισμενα.Τα φιλικα.Τα τυπικα.Μετρια και δανεικα.Ενοικιαζομενοι ερωτες με την νυχτα.Μη εδω,μη εκει ε Κατερινακι; Αλλα εμεις γιναμε πλεον ενα σκετο εκει.Ξεχασαμε το εκει,το λιγο πιο δω ,το πιο απαλα,πιο δυνατα στα συναισθηματα. Μας εμεινε μονο η ωμοτητα εκει που δε χρειαζεται. Ηπιαμε στην υγεια τοσων ψεμματων που μας φανηκαν αληθεια και εχασε την ουσια της.Η αξια του να μη κρυβεσαι πλεον δεν εχει σημασια,κρυψου βαλε τοιχο γινε μηχανη μη τυχον και σε αγγιξουν εκει που νιωθεις. Μη τυχον και γινεις για λιγο ανθρωπος.Κι να σου πω το παραπονο μου; Εμενα μου λειπουν συμπεριφορες και οχι ανθρωποι μου λειπει μια βολτα για ενα παγωτο και τρεις κουβεντες που προσπαθεις να εξηγησεις και δε μπορεις.Χαμογελω καθε φορα σε ανθρωπους που φωναζουν ποσο αγαπουν με τα ματια τους,με ενα κρατημα,με μια αγκαλια στη μεση του δρομου.Και βαζω το χερι μου στη φωτια πως πονεσαν και δω και εκει μα αποφασισαν να ζησουν και να μη μετριασουν .Βλεπεις καποιους ανθρωπους μας ποναει πολυ το να μην εχουμε σε πληρη βαθμο αυτο που θελουμε και δεν εννοω να το προσαρμοζουμε στο δικο μας ιδανικο μα να ειναι αληθινο.Γιατι στη τελικη τι πιο ερωτευσιμο απο εναν αληθινο ανθρωπο;
-Γεραλντίνα

No comments:

Post a Comment

Αλλού το πήγαινα

  Θα καθαρίσει το κεφάλι μου Σιγά σιγά Συγνώμη ήμουνα σκληρή Μαζί σου Μαζί μου Μαζί μας Και συ δε πηγές πίσω Πάλι τα ίδια κάνω Δεν έχει σημα...