Wednesday, September 18, 2019

Αργοσβηνω μόνη



Ισως να φταίει που δεν κρατάω το μυστηριο
Βαριέμαι να το παιζω δυσκολη
Μέχρι να σε φτυσω έχω ηδη πληξει
Εγω θέλω γυμνες ψυχές
Μυαλα στο τραπέζι
Και χυμενα κορμιά
Κι υστερα αναρωτιέμαι γιατί είμαι μονη
Μάλλον για αυτό αγαπώ τόσο το αλκοολ
Με αφοπλίζει απο κάθε χαρτινη άμυνα
Και ύστερα με περιλουζει συναίσθημα
Και με πεταει στη γωνία

Δε ταιριάζει ο ρομαντισμός μου τελικά
Εγω ειμαι απο τις χαζες
Απο εκείνες που τους αρέσει να πέφτουν με τα μούτρα
Να ζουν στην υπερβολή
Και τον ματαιοδοξο κεραυνοβολο έρωτα
Η καλύτερα ας αδιαφορώ πλήρως
Εγω δεν ερωτεύομαι στη πορεία
Εγω πουλάω την ψυχή μου στο διαολο
Για ενα ρομάντζο του πεζοδρομίου
Κι δε καταλαβαίνω
Κι υστερα θλιβομαι
Αναβω ενα τσιγάρο
Δε γαμιεται
Τι είχαμε τι χασαμε

Υστερα γυρνάω στη καθημερινότητα
Στη ρουτίνα αυτή του κυνισμου
Ετσι για να βγει η ζωή
Η εποχή μας νανι φαι και πηδημα
Ε Κατερίνα;

-Γεραλντίνα

No comments:

Post a Comment

Αλλού το πήγαινα

  Θα καθαρίσει το κεφάλι μου Σιγά σιγά Συγνώμη ήμουνα σκληρή Μαζί σου Μαζί μου Μαζί μας Και συ δε πηγές πίσω Πάλι τα ίδια κάνω Δεν έχει σημα...