Wednesday, September 18, 2019

Ρηχό



Μωρέ δε κάνω του λόγου μου
Οπου ήθελα με αδειασαν
Και τωρα κενο βαστα το κορμί τούτο
Βρε σου λέω σημασια μη μου δινεις
Εγω να εδω καθε βράδυ μεθυσμενη
Είχα καιρό να ξεπέσω έτσι
Μα δεν αντέχω αυτό που κατέντησα

Εγω πίστευα στα ρομάντζα
Και τωρα μου εμειναν μονο οι χρυσόσκονες
Τα συναισθήματα μου παρατημένα σε καποιο νησί
Έγινα ολα εκείνα τα ποτέ
Ολα εκείνα που φοβόμουν
Τα βλεπω στον καθρέφτη πια
Μα αδιαφορώ
Δεν εχω ουδεμία ενοχή
Ουτε ίχνος ντροπής
Ευθυνη όμως δε θα ρίξω
Δεν ειναι του στυλ μου

Καπου διαβασα πως είμαστε οι επιλογές μας
Εδωσα τόσο που στερεψα
Και βρέθηκα στο μείον
Βαρεμάρα μεθύσια και πονοκέφαλος
Βιβλία τσιγάρα και και μισό τελειωμένα γραπτα

Ορκίζομαι πως μου λείπει το να με πνίγει το συναίσθημα
Να κλαίω για την απουσία
Να χαίρομαι στη παρουσία
Στο πα όμως δε κάνω για τίποτα
Δεν έμεινε και τίποτα να δώσω
Και τελευταία βαριέμαι
Τους βαριέμαι
Δε θέλω ούτε να γράψω
Το πιο κοντινό σε ποθο
Είναι η σκέψη του γεμάτο μου ποτηριού

Ολα πανε και έρχονται
Κι ας νιώθω βρώμικη και ρηχή
Αυτο μπορώ και σε αυτό καταδικάστηκα
Για ποσο άγνωστο παραμένει
Λίγο βέβαια με νοιαζει
Άλλωστε ποιο το νοημα
Η επιβίωση είναι πιο εύκολη
Οταν άψυχη μοιάζει

Μια χάρη μόνο κανε μου
Μπορεί να με ρουφά η αναισθησία
Αλλα σε παρακαλώ
Μη γίνεις εγώ
Φυλαξε ότι σε συναισθήμα σου απέμεινε
Και ίσως πιστέψω ξανά
Σε όλα εκείνα που ξέχασα

-Γεραλντίνα

No comments:

Post a Comment

Αλλού το πήγαινα

  Θα καθαρίσει το κεφάλι μου Σιγά σιγά Συγνώμη ήμουνα σκληρή Μαζί σου Μαζί μου Μαζί μας Και συ δε πηγές πίσω Πάλι τα ίδια κάνω Δεν έχει σημα...