Friday, December 27, 2019

Για τον πουτσο ποιηση

Ειμαι αθλια
Η δηθεν τεχνη μου
μια απο τα ιδια
Αραδιαζω λεξεις σε α ενικο
νιωθω πιο σκληρη
μα με εχουν στη γωνια
και με φτυνουν,μαρεσει ισως
Ποιηση του ποδαριου
Ελα να στον βαλω λιγο στο στομα
να μπεις
να προσποιηθω
Και να γραψω καμια μπουρδα
κλισε τυπου συναισθημα-σεξ
μπυρα-αλκοολ
μα ουτε μπυρες πινω
ουτε πιοιηση γραφω
Χρειαζομαι εμπνευση
η μήπως ταλεντο;
Δε γαμιεται
Ξεπουλιεμαι μηπως ;
Αναγνώριση και αποδοχη
απο κανα δυο που με διαβαζουν
σα τα χαπια τα βραδυνα
σκετη συνηθεια πια
Εχω υπαρξει πεπεισμενη
πως θα φερω κατι ομορφο στη σαπιλα
αλλα απλα θελω προσοχη
αυτο θα ειναι,μαλλον
και τι ομορφο να φερω
της μοιαζω λιγακι κιολας
Στα 23 δε σε συμπαθει κανεις
Δε τους αδικω
εδω δε με συμπαθω εγω
Διαολε πως κατεντησα ετσι βαρετη
Ας αναψω και αλλο τσιγαρο
ακομα δε το κοψα
τι θα χω μετα να γραφω
Να παλι το εκανα
Καναπες ,ο καλυτερος μου φιλος
Εγω που σας μιλω τοσο για τον ερωτα
γαμιεμαι σα το σκυλι απο ενστικτο
και γυρναω σπιτι γοργα γοργα
να δω αλλο ενα επεισοδιο
και να αδειασω το ψυγειο
παντα τυλιγμενη με κεινη την κουβερτα
και απο κατω καποιο αθλιο βρακι.
Εβαλα τις παρομοιωσεις στον κωλο μου
Επισης τον πινω τελευταια σε καθημερινο τεμπο
Δε κοιμαμαι
και οχι επειδη εχασα το μετρημα στις γραμμες
αλλα επειδη ειμαι μια αχαριστη καργιολα
με ανικανοποιητη φυση που θελει το ιδανικο
ενω εγω παραμενω αθλια
σαν την τεχνη μου
-Γεραλντίνα

No comments:

Post a Comment

Αλλού το πήγαινα

  Θα καθαρίσει το κεφάλι μου Σιγά σιγά Συγνώμη ήμουνα σκληρή Μαζί σου Μαζί μου Μαζί μας Και συ δε πηγές πίσω Πάλι τα ίδια κάνω Δεν έχει σημα...