Tuesday, January 7, 2020

Άβολος οργασμός


Αν έχω κάπου ταλέντο 
Αυτό είναι στο να με φέρνω πάντα
Σε άβολη θέση 
Σα να μπαίνεις καθυστερημένη
Σε βραδιά ποίησης 
Με χοντρά βαριά ψηλοτάκουνα
Και κάθε βήμα σου 
Όσο και αν προσπαθείς 
Να συνοδεύεται από ένα τς

Θέλω πάντα να υποβόσκει 
Λίγος κίνδυνος 
Σα να πηγαίνεις καλεσμένη
Σε παράσταση από τον Α
Με κάποιον Β
Για να δεις τον αγαπημένο σου Γ
Και τελικά να φεύγεις μόνη 
Δίχως κανένα ίχνος εραστή 
Πάνω σου 

Τι κατάρα λατρείας στον μαζωχισμο είναι αυτή αναρωτιέμαι 
Καθώς φοράω το αγαπημένο μου συνολακι 
Και ανεβαίνω την Ερμού ενώ βρέχει 
Φυσικά,με ψηλοτάκουνα 
Σα να οργώνω καμία πασαρέλα Μιλάνου
Με ύφος πρωταγωνίστριας 
Που μόλις έπιασε τον γκόμενο που γουσταρει
Με άλλον γκόμενο στο κρεβάτι της

Φάγαμε τόσο ξύλο σα παιδιά 
Μα μείναμε πιο αστρωτοι 
Από τα κρεβάτια μας 
Να κάνουμε εφηβικά λάθη 
Στην ενήλικη ζωή 

Καμιά ντροπή για τίποτα 
Ότι κι αν έπραξα
Κακό 
Βρώμικο 
Ότι ψέμα και αν ξερασα
Όλα ήταν θέμα επιβίωσης
Και ακατέργαστων ψυχολογικών 
Άλλωστε δεν έβλαψα ποτέ κανέναν 
Παρά μόνο εμένα 

Φάγαμε τόσο ξύλο 
Που για να το ξεπερασουμε
Βάλαμε άλλους να μας δέρνουν 
Δεμένους σε κρεβάτια
Και τώρα μας αρεσουν πια
Και τα δύο 

Μετράμε συνδρομους σιωπηλά
Σε παρασκήνια 
Βαθιά βαλμενους
Σαν φαλος μέσα σε κάποιον 
Επιδέξιο κωλο 
Και μας πονάνε μα όσο η ώρα περνά 
Δικούς μας τους κάνουμε 
Και σε οργασμό ερχομαστε
Στην αποδοχή τους

Θέλει προσπάθεια μέχρι να γίνει σωστά
Όταν όμως γίνει 
Δεν είναι πια άβολο 
Και αυτό το σύνολο λέξεων
Δεν έγινε σωστά 
Έγινε όμως για να νιώσω άβολα 
Ίσως για να τιμωρήσει υποσυνείδητα
Τον πρωινό μου οργασμό.

-Γεραλντινα

No comments:

Post a Comment

Αλλού το πήγαινα

  Θα καθαρίσει το κεφάλι μου Σιγά σιγά Συγνώμη ήμουνα σκληρή Μαζί σου Μαζί μου Μαζί μας Και συ δε πηγές πίσω Πάλι τα ίδια κάνω Δεν έχει σημα...