Monday, January 13, 2020

Ζητείται οργασμος



Ένα καρότσι του Σκλαβενίτη 
Αυτό είδα και σκέφτηκα 
Ας το πάρω να πάω τσουλωντας σπίτι
Ύστερα τα βαλα με μένα
Που δίπλωμα ακόμα δεν έβγαλα 

Δε μου λείπεις ,κι ούτε σε ψαχνω
Δε στέλνω ότι θέλω να σε δω
Στέλνω ότι θέλω λίγο σεξ να κάνουμε
Μου λείπουν τα γαμησια μας
Όχι εμείς
Εμείς μου τελειώσαμε
Και είμαι κομμάτι τσιμπημενη 
Εννοείται με κάποιον που δε μου δίνει 
Την προσοχή που θέλω 

Δε με νοιάζει όσο παλιά όμως 
Πλέον πίνω ουίσκι πάγο
Ίσως για αυτό έχω παχύνει 
Εκανα και κυτταρίτιδα 
Πόσο ποιητικο πάλι κι αυτό

Μιλάνε για μενα 
Μα έχουν κρυφά φωτογραφίες μου 
Να τραβάν την βραδινή
Η ηθική και η αξία σου στην αγάπη 
Μετριέται στα ρούχα 
Στο ποιο μπαρ συχνάζεις 
Και στο ποσό βαθύ λαρύγγι έχεις

Και μένα δε μαρεσουν τα ρούχα τα πολλά 
Και λατρεύω τα μπαρ
Και να,τελευταία λέω ψέματα
Και κάνω πρόβες οργασμους
να μοιάζουν αληθινοί 
Σκεπτόμενη πως ερωτευμένη είμαι

Που να εξηγω πως
υπάρχουν πουτανες που χυνουν μόνο όταν ειναι ερωτευμένες
Βάζω δάχτυλο να ξερασω το συναίσθημα
Βαθιά στο λαρύγγι,να μη ξεχνιόμαστε
Λόγος δεν τίθεται στην ύπαρξη 
Και κείνος ακόμα δεν δίνει σημασία

Εγώ όμως πια δε θυμώνω 
Κι αν σε εψαξα κάνα δυο φορές
Πάνω σου μη το παίρνεις 
Είσαι για μένα πια 
Ότι εγώ για εκείνους 
Μια βραδινή και κομμένη στη μέση
Μαλακια.

-Γεραλντινα

No comments:

Post a Comment

Αλλού το πήγαινα

  Θα καθαρίσει το κεφάλι μου Σιγά σιγά Συγνώμη ήμουνα σκληρή Μαζί σου Μαζί μου Μαζί μας Και συ δε πηγές πίσω Πάλι τα ίδια κάνω Δεν έχει σημα...