Monday, April 13, 2020

Cool



Θα ήθελα να ξανακάνουμε τον έρωτα κάπως κουλ
Να γίνουν μια μόδα που δε φεύγει
Τα φιλιά στη μέση του δρόμου
Και εκείνοι οι ενοχλημένοι περαστικοί
Να πάψουν να υπάρχουν

Εγώ είμαι από εκείνους τους ενοχλημένους
Κάπως ξέχασα τα δικά μου
Και κάθε που με πιάνω να ξινιζω
Απευθείας με επιπλήττω
Στη σκέψη ποσο θα άλλαζε χρώμα η πόλη
Αν γεμιζε με έρωτα

Ο έρωτας προϋποθέτει έκθεση
Και απαιτεί χρόνο δίχως να λέει κουβέντα
Έχει δική του λογικη
Και όποιος λέει το αντίθετο
Κομματάκι ευθυνόφοβος είναι

Ο έρωτας δεν έφταιξε για κείνα τα λάθη
Δεν πλήγωσε ποτέ κανένα
Οι άνθρωποι όμως από την άλλη
Το χουμε για συνήθειο 
Να κάνουμε να φεύγουμε και αλλού να τα ρίχνουμε

Θα ήθελα να ζούνε όλοι κάποιον ερωτα
Από εκείνον που δε μετριάζει
Ο συμβιβασμός είναι εκείνος που οδηγει
Σε όλα εκείνα που στο τέλος φέραν πληγές
Ο έρωτας έχει θάρρος και λιγάκι θράσος
Και δε συγχωρεί κάθε που τον χαραμιζουμε σε καταστάσεις ασφαλείας

Έρωτας είναι να ζεις με μια ταχυκαρδία
Γεμάτη όρεξη για ζωή
Να θες να μοιραστείς
Όλα εκείνα τα όμορφα μα και τα άσχημα
Και να θες να προχωράς μόνο μπροστά
Μαζί με κάποιο χέρι
Το να συνυπάρχουν οι ελευθερίες
Είναι ο πραγματικός έρωτας

Κι η αλήθεια είναι
Πώς πολλά ακόμα θα ήθελα να γράψω
Μα δε μου φτάνει μόνο τούτο το γραπτό
Μια συλλογή ίσως να ήταν πιο ταιριαστή
Άλλωστε το λίγο και ο έρωτας
Δε ταίριαξαν στιγμή,έτσι δεν είναι;

-Γεραλντινα

No comments:

Post a Comment

Αλλού το πήγαινα

  Θα καθαρίσει το κεφάλι μου Σιγά σιγά Συγνώμη ήμουνα σκληρή Μαζί σου Μαζί μου Μαζί μας Και συ δε πηγές πίσω Πάλι τα ίδια κάνω Δεν έχει σημα...