Thursday, February 10, 2022

Ανάξια

 


Δε θέλω να συνηθίσω 

στην μοναξιά 

Θα με καταπιεί 

Το ξέρω 

Θα πιάσω πάτο ξανά

Το αισθανομαι 

Πως στο διάολο

Σου κοστίζει 

Τόσο η απουσία ;

Πενθω τις αγκαλιές 

Σε ένα σπίτι μπουρδέλο 

Δεν έχω σκοπό να καθαρίσω 

Σήμερα δεν έχω σκοπό να κάνω τιποτα

Θα κλάψω μέχρι τον ύπνο και πάλι ξανά

Ίσως κάνω και κάνα τσιγάρο

Ταμπουριασμενη με κλειστά παντζούρια 

Δίπλα παράθυρα σφραγιστα

Θα κάτσω με ενοχές 

Που τις φίλες μου άφησα 

Για να σε βρω 

Και συ ξανά μόνη με άφησες 

Για να σε βρεις

Καλά έκανες 

Δε γαμιεται 

Θα ήθελα να με συγχωρεσετε

Που δεν είμαι ότι σας αξίζει 

Ίσως τελικά μου αξίζει 

Τούτη η καταραμένη μοναξιά.


-Γεραλντινα Ρ.Β Εσκενάζυ

No comments:

Post a Comment

Αλλού το πήγαινα

  Θα καθαρίσει το κεφάλι μου Σιγά σιγά Συγνώμη ήμουνα σκληρή Μαζί σου Μαζί μου Μαζί μας Και συ δε πηγές πίσω Πάλι τα ίδια κάνω Δεν έχει σημα...