Thursday, February 10, 2022

Σε αγαπώ

 


Δεν είναι όλες οι μέρες ίδιες 

Και αποψε καιγομαι ολόκληρη 

Να λυτρωθώ σε μια παλιρροια 

Μια παλλιροια από οινόπνευμα 

Σταμάτησα με το κλάμα από σήμερα

Έτσι μου είπα 

Και τέλος η πίστη στα αύριο 

Σιχαθηκα να ακούω αλλά αύριο 

Θα τα πνίξω μαζί με το κλάμα

Σε μια θάλασσα τζιν τόνικ στημένο 


Ακόμα το παίζω στα ζάρια 

Τι τα θες; 

Ήξερες,θα μου λέγε 

Αν εδώ ήταν

Αλλά δεν είναι 

Και πάλι νιώθω μονάχη μου 

Και διαολε σιχαθηκα 

Σιχαθηκα να νιώθω μονάχη μου 


Δε θα είναι καλή πρώτη εικόνα 

Σκέφτομαι,για τον γιατρό μου 

Δε γαμιεται,πρώτη φορά θα είναι ; 

Καλύτερα να μου βγει το όνομα 

Εγώ τυφλή δε θέλησα να είμαι

Πολύ ωραία μάτια έχω 

Για να τα βγάλω ώντας άτιμη 


Στο διάολο,να πάτε 

Σήμερα δεν έχω ηρεμία 

Μου λείπει η αγάπη

Με διαλύει η απόσταση

Θα πιω ένα ποτήρι 

Για κάθε βραδυ απουσίας 

Θα ποτίσω τον νταλγκα μου 

Να το βουλώσει 

Σε κάποια διαδρομή ταξί 

Πίσω στο σπίτι

Καθως θα ορκίζομαι 

Ότι δε θα ξαναπιω


Απόψε δεν έχω ησυχία 

Που είναι τα μαλλιά να μου χαϊδεψει

Η αναμονή είναι ηδονή 

Μα και μαχαίρι τραβηγμένο 

Σε ευθεία γραμμή 

Βαθιά

Να πιάσει καρδιά 

Θα το αφήσω εκεί

Μέχρι να γυρίσει θα το κουβαλω

Όχι πως φταει κείνος 

Δικό μου είναι τα μαχαιρι 

Μα να το βγάλω δε μπορώ 

Θα σβήσει το μέσα μου 

Ότι μου έμεινε 

Είναι ο πόνος 

Ότι μου έμεινε 

Απόψε από συναίσθημα


Τα χει αυτά ο έρωτας

Έρωτας με χαρτάκι αναμονής

Ποτε είναι η σειρά μου ;

Ποτε θα μπορώ να σου φωνάξω 

Πως σε αγαπώ 

Δίχως να πρέπει να κρυφτώ 

Δίχως άλλο να περιμένω 

Δίχως να δίνω δεκάρα 

Για το γαμημενο το ταιμινγκ

Και τον γαμημενο τον κόσμο 


Θα ντυθώ 

Θα βάλω ένα ρημαδι φόρεμα 

Θα βγω να γίνω κούπα 

Χρειάζομαι να κλάψω 

Αν χάσω και το κλάμα 

Χάθηκα 

Τελείωσα 

Πάμε πάλι την αρχή 

Θα βγω

Θα πιω 

Θα γίνω ένα με το πεζοδρόμιο 

Μπας και θυμηθώ

Λίγο

Πως μοιάζει η ξεφτίλα

Δίχως αξιοπρέπεια 

Μεθυσμένη 

Θα θυμηθώ πως 

Όπως είπε και η Μαλβίνα 

Στον έρωτα δε χωρά αξιοπρέπεια 

Θα βγω 

Θα πιω 

Σε μισώ 

Ήδη 

Σε ένα ποτό κοντά 

Θα σε αγαπώ

Αυτή είναι η αλήθεια

Σε αγαπώ.


-Γεραλντινα

No comments:

Post a Comment

Αλλού το πήγαινα

  Θα καθαρίσει το κεφάλι μου Σιγά σιγά Συγνώμη ήμουνα σκληρή Μαζί σου Μαζί μου Μαζί μας Και συ δε πηγές πίσω Πάλι τα ίδια κάνω Δεν έχει σημα...