Wednesday, December 12, 2018

Στην υγεια σου.

Ο κόσμος αρέσκεται να ακούει αυτα που θέλει το εγώ τους με μια δοση αφελειας μα και ναρκισισμου.Μεγαλομενοι ή οχι στα σαλονια οταν δε κινεισαι με τα νηματα του στη κουβεντα θα υπαρξει επιθετικοτητα,δειλια και παραιτηση.Το να κρατας αμυνες κι ας εισαι προθυμος να τις κανεις περα δυσκολευει και ετσι προτιμουν την φυγη γιατι κοιτα να δεις πως το λενε "δε θα πολεμησω εγω αμυνες που χτισαν αλλοι",βεβαια αυτο εχει ακουστει και σε μορφη "εισαι μη διαχειρισιμη".
Το ποιος ειναι πιο δειλος ειναι βεβαια θεμα οπτικης γωνιας.Εκεινος με τις αμυνες ή εκεινος που υποτειθεται πως του κινησες το ενδιαφερον αλλα ζοριζεται και φευγει πριν το τσουγκρισμα των κρασοποτηρων;Εχω μια συνηθεια να τριγυρνω σε μικρα μπαρ που μοιαζουν με αγκαλιες ,να πινω μονη καθως γραφω και παρατηρω.Ισως να σε ερωτευομουν καθως επινες στη γωνια του μπαρ εκεινου τζιν με παγο ,οντας μυστηρια και γοητευτικη φιγουρα επιβλητικου αρσενικου που σιγουρα δε μοιαζει με ιπποτη που τοσο βαριεμαι.
Στη καλυτερη των σεναριων υστερα απο καποιο βλεμμα με πλησιαζεις και συστηνεσαι με εκεινη την φωνη την βραγχιανεσμενη που βρισκω εξαιρετικα ερεθιστικη ,ανταποκρινομαι και το βραδυ μοιαζει σαν εκεινες τις ρομαντικες ταινιες του γαλλικου κινηματογραφου που τοσο αγαπω.Για να βρει ταιρι ενας τρελος πουλαει τον εαυτο του αλλα εσυ εισαι πολυ εγωιστης και γω δεν ειμαι σιγουρα εκεινη που θα ντυσει τον ναρκισισμο σου με επιβεβαιωση ριχνοτας καθε αμυνα επειδη το μυαλο σου και η παρουσια σου ειναι το ιδιο ερωτευσιμες,αλλωστε ειμαι τρελη οχι ηλιθια.
Στη πραγματικη εξελιξη των πραγματων παιρνεις το θαρρος και συστηνεσαι ,η συζητηση εχει μια ακρως ερωτευσιμη ροη μεχρι το σημειο που δε σου ψελιζω αυτα που επιθυμεις να ακουσεις,οχι επειδη θελω να σε αποθησω αλλα επειδη θαρρω πως μπορεις να με βγαλεις λαθος και με εξιταρει ιδιαιτερα το να εχω αδικο ποσο μαλλον να το παραδεχομαι διοτι με αφοπλισε καποιος με επιχειρηματα μα θιχτηκε η μοναδικοτητα σου διοτι δεν την εκτιμησα οπως ειπες και αποχωρησες ισως λιγο εκνευρισμενος .
Εγω απλα σου χαμογελασα διοτι μοναδικοι ειμαστε ολοι και δε θα επρεπε να ειναι κατι που παιρνεις τοσο πανω σου ,το τι μας κανει ξεχωριστους ειναι αυτο που κρατα το ενδιαφερον κι σενα εσβησε αυτο την στιγμη που δειλιασες στην πρωτη αμυνα που σου αντισταθηκε ,εκει που ο ναρκισισμο σου σαστησε διοτι δε συνηθιζουν να σε απομυθοποιουν ,μα λογος να σου χαρισω το φως μου δεν υπαρχει μειτε σου αξιζει αν το σκοτος τοσο τρεμεις.
Δεν εχει ο ερωτας οδηγιες χρησης ,ουτε φωτακι νυκτος.
Στην υγεια σου.
-Γεραλντίνα

No comments:

Post a Comment

Αλλού το πήγαινα

  Θα καθαρίσει το κεφάλι μου Σιγά σιγά Συγνώμη ήμουνα σκληρή Μαζί σου Μαζί μου Μαζί μας Και συ δε πηγές πίσω Πάλι τα ίδια κάνω Δεν έχει σημα...