Wednesday, December 19, 2018

Καλες Γιορτες .

Δε μου άρεσαν ποτέ οι γιορτες ποσο μαλλον τα Χριστούγεννα.Η υποκρισια πως ολοι αγαπιουνται στις γιορτες μου ταραζει το στομαχι και το γεμιζει αναγουλες.Αποστασιοποιουμαι απο καθε μαζωξη με το σοι το οποιο με σιχαινεται γιατι ειμαι αντιδραστικη και δε παω με τα πρεπει τους αλλα στις γιορτες ολοι θελουν να ερθω να φαμε μαζι,να με φιλησουν και να με αγκαλιασουν ψευτικα ενω εμενα μου γυρνανε τα ματια και φτανουν εγκεφαλο.
Εξω ειναι ολα στολισμενα,ολοι χερι χερι και χαμογελουν λες και δε τους διελυσε η ζωη αλλον εναν χρονο .Παντου δηθεν αγαπη που φοριεται μονο συγκεκριμενες ημερομηνιες,βλεπεις πλεον η αγαπη και η καλοσυνη ειναι σαν event,και μαλιστα πολυ in ρε παιδακι μου.Σας παρατηρω ποσο χαρουμενοι και καλοι ανθρωποι ειστε ολοι ενω μια βδομαδα πριν βριζατε τον μεταναστη ,ποση ευτυχια σας περικλυει να βρειτε που θα κανετε ρεβεγιον,τι θα φορεσετε για να εντυπωσιασετε την θεια Νιτσα και να τρελαθει ο Βαγγελης ή η Μαρικα που τοσο καιγεστε.
Αν δεν εχετε τσιμπησει ηδη γκομενακι πριν ενα μηνα για τις γιορτες ,βρειτε το γρηγορα μη τυχον δεν εχετε που να στειλετε το ψεμα της τεραστιας αγαπης σας.Ξοδεψτε οτι εχετε και δεν εχετε για να φωτισετε το σπιτι που χρωστατε νοικια και παρτε καινουργιο κινητο κι ας μη του βαλετε ποτε καρτα.Δωρο στο παιδι κουταβι γρηγορα για να το βαλουμε του χρονου σε καταφυγιο ,σιγα μωρε δε θα παθει τιποτα.Παμε να δουμε την γιαγια και τον παππου τωρα που ειναι γιορτες μπας και τους προλαβουμε.Τι να μαγειρεψουμε να παθει σοκ η Σουλα η γειτονισσα και να μας ζητησει την συνταγη;
Εγω σε καποιο γωνικακο μαγαζακι στο κεντρο πινοντας αλλο ενα μπουκαλι απο κεινο το γλυκο το κρασι σας παρατηρω και σκεφτομαι . Ποσο ομορφος θα ηταν ο κοσμος αν ημασταν ετσι καλοσυνατοι και μη μιζεροι (δε θα πω χαρουμενοι ανθρωποι ειμαστε και εχουμε και ζορια) καθε μερα; Αν δε μας ενοιαζε το τι θα βαλουμε για να εντυπωσιασουμε αλλα για να νιωσουμε εμεις καλα με τους εαυτους μας;Αν ο καθενας κοιταζε την γαμημενη καμπουρα του και βοηθουσε τον διπλα ; Αν αγαπουσαμε και ερωτευομασταν επειδη το ποθησε η ψυχη μας οχι γιατι δεν αντεχουμε την μοναξια τις γιορτες; Γιατι να μη βλεπουμε τους παππουδες μας αν μπορουμε πιο συχνα κι οχι μονο 3 φορες τον χρονο μη ξεχναμε πως δεν ειναι δεδομενη η ζωη.Γιατι ακομα ανταγωνιζομαστε μεχρι και σε αυτα τον διπλανο μας αντι να συνυπαρχουμε αρμονικα και να υπαρχει μια εξελιξη η οποια κανει πιο υποφερτη μια κοινωνια βουτηγμενη στα σκατα;Γιατι δε δειχνουμε στη ζωή καθε μέρα οτι δε μας διέλυσε;
Ε λοιπον οσο μερικοι θα πιστευετε οτι ζειτε σε αυτη την δηθεν αγαπη και ευτυχια των γιορτων σημειωμενες στο ημερολογιο μη τυχον ξεχασουμε ποτε να προσπαθησουμε να γινουμε λιγο πιο ανθρωποι για το θεαθηναι,εγω εχω αλλο τοσο δικαιωμα να πιστευω στον Αι Βασιλη.
Καλες γιορτες .
Η παρασταση εχει ξεκινησει.
-Γεραλντινα

No comments:

Post a Comment

Αλλού το πήγαινα

  Θα καθαρίσει το κεφάλι μου Σιγά σιγά Συγνώμη ήμουνα σκληρή Μαζί σου Μαζί μου Μαζί μας Και συ δε πηγές πίσω Πάλι τα ίδια κάνω Δεν έχει σημα...