Tuesday, January 22, 2019

Το Βόλεμα

Βολεύει
Να ξερες μωρε
Ποσο τον κοσμο βολευει
Να τα ριξει καπου βρωμικα
Κι ας λαμπουν πλεον αυτα τα καπου
Να δειχνει με το δαχτυλο και να λεει
Οσο κι αν περνουν τα χρονια
Μια ρετσινια αν σου κολλησει ο μικροαστος
Δε μπορει να την καταπιει
Θα πνιγει βλεπεις απο τοση κακια
Ειναι και εκεινοι που τα κανανε ολα σωστα
Εκεινοι που δεν κοπηκαν ποτε με τον καθρευτη που εσπασαν
Ε ρε γλεντια στον μπαξε σαν διαβω
Ε ρε βλεμμα και ψιθυροι
Κι ηθελα να ξερα
Αν τα απλυτα σας εβγαζα στη φορα
Μασκα αλλη θα ειχατε να βαλετε
Μου τελειωνουν και τα τσιγαρα
Ποσες χοντραδες θα ακουσω ακομα απορω
Μα εχει πλακα
Να αφηνεις τους μικρουληδες να νιωθουν μεγαλοι
Να συμφωνεις με την αυταπατη τους
Μιλια δε βγαζω στο τι πιστευετε
Μονο γελω
Εγω ξερω
Εγω σας θελω χαρουμενους
Ετσι η ψευδαισθηση πως ειστε οι καθαροι
Και εγω η βρωμα αλλον εναν χρονο
Δε με ενοχλει
Παντα ηθελα να κανω τους αλλους να νιωθουν καλα
Ακομα κι αν αυτο ηταν εις βαρος μου
Μεχρι εκει βεβαια που μου πατας την αξιοπρεπεια
Πραγμα που εχετε χασει μεσα σε τοσο κουτσομπολιο
Μα ποια ειμαι εγω να σας χαλασω τα ονειρα
Να σας παρω την ουσια απο την ιδια σας την ζωη
Καθολου δε με πειραζει
Το να εισαι θεμα δεν ηταν ποτε κακο
Καμια διαφημιση δεν ηταν μη κερδοφορα
Μονο να βλεπατε πως γελουν
Ολοι εκεινοι που βλεπουν λιγο περα
Περα απο την καμπουρα τους
Αγκαλια με αυτην την δικια σας
Να γελα με τον αλλων
Κυκλος ειναι τουτο το χωμα
Και για οσους δε τα λουστουν μονοι τους
Θα τα χασουν απο τους αλλους
Και τοτε εμεις
Δε θα σας δειχνουμε με το δαχτυλο
Αλλα θα σας δινουμε το χερι
Οχι επειδη ειμαστε τιποτα καλοι σαμμαριτες
Μα ετσι για να δειτε ποσο απαλο και καθαρο ειναι.
-Γεραλντινα

No comments:

Post a Comment

Αλλού το πήγαινα

  Θα καθαρίσει το κεφάλι μου Σιγά σιγά Συγνώμη ήμουνα σκληρή Μαζί σου Μαζί μου Μαζί μας Και συ δε πηγές πίσω Πάλι τα ίδια κάνω Δεν έχει σημα...