Wednesday, February 13, 2019

Στην Υγειά Μας!

Μαρικακι χαρηκα κυριες και κυριοι
Ειμαι μια ξιπασμενη και ξεβρακωτη χωριατισσα
Απο τοπο ψηλο μα με θαλασσα 
Που στας Αθηνας ετυχε να κουτρουβαλησω 
Με τα θεσπεσια μου καλη 
Φερε το κρασι στο τραπεζι 
Να βρεξουμε τα χειλη μας
Το στομα μας να μη μαζευετε
Για κεινους μη σε νοιαζει

Εμεις που λες στο χωριο μου καλη μου 
Εχουμε εκει πανω στα βουνα μια φραση για τις κακες τις γλωσσες
Και τους ανθρωπους που εχουν μεγαλο στομα και ασχολουνται με τις δικες μας τις μπιζνες .
Ακου να δεις και κοιτα να ακουσεις πως παει σε ελευθερη μεταφραση 
Θα προσπαθησω να σου την προβαλλω οσο πιο κοσμια γινεται. 
"Που να μας φαν το σκατο"¨.

Ελα ελα παλουκωσου.
Μη μου στρωνεις τα μαλλια αστα ανακατα
Και μη ψαχνεις παππουτσια να μου φορεσεις
Ασε με χριστιανη μου την γη να νιωσω 
Αλλωστε τα τελευταια γοβακια που τουτα τα ποδαρια ακουμπησαν
 Tα εχασα σε καποιο πανηγυρι
Παιξε Βαγγελη να ανοιξει η καρδουλα μας

Τι με κοβεις κουκλα μου 
Μηπως με γουσταρει η ψυχουλα σου
Καλομπουρι σου κανω μη τσινιζεις

Και μη ψαχνεις να μαθεις αν βρακι να βαλω εχω
Σε πουλαω και σε αγοραζω χθες,κι ας μην εχω δεκαρα τσακιστη
Με τετοιο χαμογελο εχω ξεχρεωσει και τον Χαρο 
Ελα μη τρομαζεις ,κατσε που σου λεω

Xαμογελα βρε στριμμενο
Ασε τις παρολες του μορτη διπλα
Θα σου πεταξει το τυρακι και υστερα θα βρει αλλο ποντικι στη τρυπα του να μπει
Ασε τα θιγμενα και γυρνα του την πλατη
Να μην παρακαλας κανεναν με τετοια ματια
Να κοιτας ψηλα τον ουρανο
Να θυμασαι βρε αδερφουλα που ειναι ο στοχος
Ετσι καλη μου χαμογελα και δες πως σκανε
Αμορφωτη για τα χαρτια 
Μα ο δρομος εχει βγαλει αλλα πτυχια πανω μας
Την ψυχουλα σου δε θα την ντυνεις
Ο Αλι πασας πεθανε
Δεν θα κρυφτεις απο κανεναν
Αλλα τον σουγια στο γαντι 
Οχι για να τσουριασεις κανεναν
Απλα να τους θυμιζεις πως το γαντι πονεσε πιο πολυ κι απο τσουρια

Μπερδευτηκες ε; 
Ησυχασε πιες και χορεψε υστερα θα σου πω
Που λες τσουπρα το να σκοτωνεις με την καλοσυνη και την απαθεια
Πονο πολυ σπερνει μα κανεις να σου πει ποτε τιποτα δε θα μπορει
Γιατι εσυ επαιξες το φουλ σου στα φανερα 
Και τιποτα σε κανεναν δε χρωσταγες
Γιατι δεν εταξες μα επραξες 
Αν στα ματια κοιταξες και ξηγηθηκες
Την ουρα σου μπροστα δεν εβαλες να αποπλανησεις
Μα βγηκες με τουτα τα μουτρα και τα εφαγες με αξιοπρεπεια 
Κι μη σε μελει που ο ντουνιας ετουτος δε σε συμμεριζεται 
Χασανε το νοημα σε μεταξωτα βρακια σε πεσμενους κωλους
Οταν εμεις χανομασταν σε μεθυσια διπλα στην θαλασσα
Και μπαλωναμε το ρημαδι το μαραφετι που λενε καρδια

Κι ας μην φοραω φρου φρου κι αρωματα
Κι ας εκλεψα ετουτο το κοκκιναδι που φοραω 
Με μαθε η πουτανα η κοινωνια πως το κουτι που σου φοραν 
Αν δε πεταξεις μια ζωη στη μιζερια θα σιγοτραγουδας 
Η ομορφια σου δεν οριζεται στο αψεγαδιαστο προσωπο ή τις τελειες αναλογιες
Μα σε εναν νου αληταριο και μια ψυχη αγνη
Κι οποιος ετουτο δε μπορει να δει
Τυφλος δεν ειναι 
Μα καταραμμενα ατυχος.
Στην υγεια μας!

-Γεραλντινα

1 comment:

Αλλού το πήγαινα

  Θα καθαρίσει το κεφάλι μου Σιγά σιγά Συγνώμη ήμουνα σκληρή Μαζί σου Μαζί μου Μαζί μας Και συ δε πηγές πίσω Πάλι τα ίδια κάνω Δεν έχει σημα...