Thursday, February 10, 2022

Άνθηση



Ξύπνησα με τον ήλιο στα βλέφαρα

 και έγραψα 

Αλλο ένα κομμάτι 

Μέσα από την ψυχή μου

Ήπια τον καφέ μου μέτριο

Και για λίγο μελαγχόλησα

Ύστερα χαμογέλασα

Τα χω καταφέρει 

Χαμογελάω μέσα στην θλίψη 

Είμαστε φίλες πια

Και έμαθε την θέση της 

Κι ότι τον καφέ μου 

Σήμερα θα τον πιω δίχως αυτήν 

Αλλά με της Αλκιστης τον μονόλογο 

Και το άλμπουμ του εθισμού 


Της είπα,ήρθε η ώρα

Τα όνειρα μου να γίνουν πραγματικότητα

Να κοιτάξω μη χαθώ ξανά σε υποκατάστατα

Πλέον θα κυνηγώ μόνο όσα 

Θέλω να γίνω

Τις στάχτες μαζεύω 

Κι φτιάχνω πάλι τα φτερά μου 

Σιγά ,σιγά 

Ο φοίνικας ξύπνησε

Έπιασε πάτο και κάηκε μοναχός του

Για να ξαναγεννηθει 

Με δύναμη,που να αντιληφθεις 

Δε μπορείς 


Με χασα και μου το συγχωρώ 

Γιατί με βρίσκω ξανά

Προσεκτικά για μένα 

Μα και για όσους αγάπω 


Νιώθω πως χρωστώ 

Χρωστώ σε κάθεναν εκεί έξω 

Που νιώθει μόνος 

Και με διαβάζει 

Ύστερα σκάει πλάγιο χαμόγελο 

Ίσα ίσα 

Μα λίγη ελπίδα του φύτεψα

Σε έναν κόσμο βαλτωμενο

Ήρθε η ώρα να ανθισουμε. 


-Γεραλντινα

No comments:

Post a Comment

Αλλού το πήγαινα

  Θα καθαρίσει το κεφάλι μου Σιγά σιγά Συγνώμη ήμουνα σκληρή Μαζί σου Μαζί μου Μαζί μας Και συ δε πηγές πίσω Πάλι τα ίδια κάνω Δεν έχει σημα...