Thursday, February 10, 2022

Προχειρογραφιες vol 31621



Έγραφα ένα απο τα ωραιότερα μου κείμενα 

Με σκηνή ,κάποιο υπόγειο στούντιο 

Και παρομοιώσεις του τέλειου έρωτα, με την τελειομανία της διόρθωσης προς την τέλεια παραγωγή.

Κάτι περί χρόνων,δειλων και ανασφάλειας. 

Κάτι περί μούσας και τέχνης 

Κάτι περί ενός κακου που σβήνει κάθε καλό 

Κάτι περί του να μην επαναπαυεσαι στον έρωτα,

οδηγεί και είναι η πραγματική αγάπη .

Σαν εκείνη την ιδανική παραγωγή 

Σαν κείνο το σε αγαπώ που μοιαζει

Με το τέλειο μπάσο,την σωστή στιγμή 

Μα ανανεώθηκε η σελίδα .

Και θυμάμαι μονάχα αυτά . 

Μπερδεμένα,δίχως σωστό χρόνο 

Αν ήμουν σαν τους άλλους θα τα ρίχνα σε αυτόν 

Κι ας λαχταρώ καμία φορά χαζή να ήμουν 

Την ευθύνη στον χρόνο ποτέ δεν έριξα 

Κι ίσως για αυτό να παιδευομαι 

Μέσα σε εάν και γιατί ,χορεύω 

Στον πιο όμορφο ρυθμό που ποτέ έγραψες 

Για κείνη την μούσα που την λάθος στιγμή

Γνώρισες .


-Γεραλντινα Ρ.Β Εσκενάζυ

No comments:

Post a Comment

Αλλού το πήγαινα

  Θα καθαρίσει το κεφάλι μου Σιγά σιγά Συγνώμη ήμουνα σκληρή Μαζί σου Μαζί μου Μαζί μας Και συ δε πηγές πίσω Πάλι τα ίδια κάνω Δεν έχει σημα...