Thursday, February 10, 2022

Εσύ


Όλοι δω μέσα,κάνουμε κύκλους 

Εγώ, προσπαθώ να βρω την ευθεία 

Εκεί έξω, τα ίδια 

Αλλά κάπως αδιαφορώ 

Ισως και να φοβάμαι 

Το έξω ακόμα ,μου μοιάζει χειρότερο 


Τις ακούω μανάδες,εδώ μέσα 

Μιλούν για τα παιδιά τους 

Για εθισμους που πέρασαν αυτά 

Μα και αυτές 

Από τον άλλον καναπέ 

Νομίζουν πως τα ναρκωτικά 

Από τους αλβανους έρχονται

Μιλάνε για πουτανες

Μιλάνε για φάρμακα 

Και όλα ανυπόστατα 

Μα είναι κύκλος,Γεραλντινα 


Ψάχνουν που να πιαστούν 

Την ευθύνη αλλού να κρεμάσουν 

Και γω τους απαντάω

Όχι πια φωναχτά 

Τους απαντώ στο κεφάλι μου 

Θέλω τον κύκλο να σπάσω 


Πολεμάω να το βουλώσω 

Να τους μάθω κάνα δυο αλήθειες 

Δε χρειάζεται,δε θέλουν 

Ίσως σε αυτή την περίσταση 

Και να μη μπορουν 


Εγώ είμαι με τον Μίσσιο

Με τις πουτανες 

Τους μεταναστες 

Τα πρεζακια 

Τους πρόσφυγες 

Με κεινες που αναρωτιεστε 

Τι φορούσαν; 

Με κείνους που αναρωτιεστε 

Τι δουλειά είχαν εκεί 

Τέτοια ώρα ;

Είμαι με κείνους που 

Τους είπατε να μείνουν 

Στη χώρα τους να πολεμήσουν 

Και σεις ξεχνάτε 

Εγώ,οχι 

Για αυτό παιδεύεται το κεφάλι μου 


Δε σηκώνεται η αδικία, Γεραλντινα 

Μου λέει 

Και γω χαμογελάω 

Κάνω μια τζούρα και απαντώ

Σηκώνεται. 

Θα δεις θα δυναμώσουμε 

Πρώτα θα σηκωθούμε εμείς 

Κι ύστερα θα βγούμε 

Να τους σηκώσουμε 

Έναν,έναν 

Κείνους που χάθηκαν ,στον δρόμο 

Λάθος πύλη βρήκαν 

Πριν την έξοδο απο τον κύκλο ανοιξουν


Η σιωπή με σκοτώνει 

Η δική του ειδικά

Μα μου έμαθε να σιωπω 

Ώρες σαν ετουτες 

Που μόνο στεναχώρια 

στην ψυχή μου θα κερναγα 

Δε μπορείς να σώσεις 

Οτι να σωθεί δε θέλει 

 Κι ίσως χρειάζεται να πιάσουμε πάτο

Την αναγεννηση όμως, μη περιμένεις 

Αυτήν την απαιτεις 

Από πού ;


Βρες έναν καθρέφτη, μισό λεπτό 

Πήγαινε και κάτσε μπροστά 

Αυτή είναι η μόνη σου απάντηση 

Η μόνη σου λύση 

Η έξοδος του κύκλου σου 

Είσαι εσύ .


-Γεραλντίνα Ρ.Β Εσκενάζυ

No comments:

Post a Comment

Αλλού το πήγαινα

  Θα καθαρίσει το κεφάλι μου Σιγά σιγά Συγνώμη ήμουνα σκληρή Μαζί σου Μαζί μου Μαζί μας Και συ δε πηγές πίσω Πάλι τα ίδια κάνω Δεν έχει σημα...